دانلود نسخه جدید نرم افزار ساخت سرور کانتر استریک و بقیه بازی ها به همراه آموزش- Hamachi 2.2.0.170

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

مرجع تخصصی بازی کانتر استریک در ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
M.rasoulian
12:40
پنج شنبه 28 فروردين 1393

سلام من تو این پست می خوام روش ساختن سرور آنلاین رو بگم: ابتدا این برنامه رو از لینک زیر دانلود کنید دانلود نرم افزار HAMCHI

دانلود با لینک مستقیم

حالا مراحل زیر رو به ترتیب اجرا کنید:

1.در اول باید دقت داشته باشید که برای بازی با دوستان خود احتیاج به سرعت انترنت بالا دارید (مثلا 1MB  یا256 ) و اگر پایین تر باشه فقط می تونید 2 نفره بازی کنید.

2.برای بازی با دوستانتان باید این برنامه رو به هر کسی که می خواد با شما بازی کنه بدید. خوب حالا مثلا شما می خواید با 3 نفر بازی کنید , الان باید هر 3 نفر این برنامه رو روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنند با باز شدن برنامه یک کلید خاموش یا روشن کردن hamachi هست که باید هر سه نفر آنرا در حالت روشن قرار دهند و یک نفر که سرعت بالا دارد و به 2 نفر دیگر نزدیک تر است به قسمت network رفته و روی creat a new network یک account بسازد و id و passworde خودشو به 2 نفر دیگر بدهد.

12 آموزش کامل و تصویری آنلاین بازی کردن بازی PES 12

32 آموزش کامل و تصویری آنلاین بازی کردن بازی PES 12

42 آموزش کامل و تصویری آنلاین بازی کردن بازی PES 12

3.دو نفر دیگر باید روی network رفته و join an existing network رفته و id و passworde کسی که ساخته رو وارد کنن تا به او وصل بشن حالا کسی که این account رو ساخته بره تو فایل HLDS یا DedicatedServer که تو جایی که کانتر رو ریخته هست و طبق بالا یک سرور بسازد.

منبع : http://www.golchindl.com/post/224
4.حالا کسی که تو hamachi یک account ساخته سمت راست همون دکمه ی خاموش روشن یه ip نوشته که اون رو باید به دوستانتون بدید و خودتون باید با اون ای پی که در برنامه ی کانتر(start dedicated server) هست وارد بشید که معمولا اولش اینطوریه(192.168.2.1:27015) پس اینطوری شد ای پی که تو برنامه یی HAMACHI هست رو به دوستان بدید و ای پی که در برنامه ی کانتر هست رو خدتون وارد کنید نکته:نرم افزار hamachi یک نرم افزار تحت اینترنت می باشدکه بعد از نصب و ورود به سیستم در واقع شما با سایر کامپیوتر های وارد شده در hamachi بصورت lan خواهید بود و می توانید تمام بازی های آنلاین را بصورت شبکه ای بازی کنید . از امکانات دیگر این برنامه به وجود چت بصورت گروهی و خصوصی و نیز اشتراک فایل ها بین چند کامپیوتر ، سرعت بالا ، حجم کم ، و نیز لتنسی پایین می توان اشاره کرد .




تعداد بازدید از این مطلب: 15170
بازدید : 15170

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:



دوست دارین بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بدم ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود